Mittwoch, 21. Oktober 2009

Winterzauber - A Spoon Full of Sugar





Today I had some kind of christmas feeling,
so I had to design christmas cards.
I used the sketch from the challenge
A Spoon Full of Sugar.
The new Sarah Kay stamps are so cute!
Bought this one on the German "Stempelmekka"
in Hagen last month.
Hope you like it.

Thanks for stopping by.
Hugs, Miriam

Kommentare:

Debbie hat gesagt…

Beautiful card and a great take on my sketch,Thanks for playing along with ASFOS this week,Hugs Debbie x

Kokica hat gesagt…

Waw,it's beautiful! Love the colors ;)
Kokica

© Copyright

Die Inhalte dieses Blogs unterliegen dem Urheberrecht.Eine Verbreitung der Bilder sowie der dazugehörigen Texte bedarf meiner vorherigen Zustimmung.Alle Bilder und Texte wurden von mir persönlich erstellt.Die Rechte an den Stempelmotiven, Papieren etc. bleiben beim Hersteller.Dieses gilt ebenfalls für die RSS - Feeds.Für den Inhalt der von mir verlinkten Seiten übernehme ich keine Verantwortung.